HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4367. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.24. 18:08 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 17,89 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnap nem dolgoztam, de korán lefeküdtem, mert ma hajnalban, 3:30-kor keltem. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként a kötelező feladataimat hajtottam végre, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást kint a pavilonban, bemelegítésként csináltam meg. A tolódzkodást egyben csináltam meg, vagyis egyszerre végeztem el a 100 darabot. Mivel éjjel melegfront tört be, ezért nem volt hideg, de azért a lehető leggyorsabban csináltam meg ezeket a mozgásokat. A deltázás után a zsír égetőből végeztem el egy sorozatot. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása után az erősítést teljesítettem. Mivel ezeket az erősítéseket saját testsúllyal, a szabadban végeztem el, felvettem egy pulóvert is, nehogy megfázzak. A 6 xx 100 darab erősítést követően az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd a hasazás póz kitartása következett. Mivel időben egy kicsit megcsúsztam változtattam az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás végrehajtásán. Az ugrálókötelezést egyben csináltam meg, vagyis 500 darabot ugráltam, megállás nélkül. Majd futottam 20 kört és utána a 4 ütemű fekvőtámaszból teljesítettem egyben az 50 darab 4 ütemű gyakorlatot. Majd befejeztem 20 körrel a futást és ezzel vége is volt az edzésemnek. Elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,89 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 47 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 11 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7615260586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.