HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

november 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4368. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + =itthoni erősítés= + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.10.25. 17:22 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, itthoni erősítés: 300 darab karhajlítás, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 21,31 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra csörgésére azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. Mivel hajnalban aránylag hideg volt, ezért a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést és az oldalazást kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként, de a lehető leggyorsabban csináltam meg, nehogy megfázzak. A deltázás után a zsír égetőből egy sorozatot végeztem el. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása után ismét a szabadban folytattam az edzésemet. Az erősítés 6 x 100 darabos saját testsúllyal történő mozgásakor felöltöztem, nehogy megfázzak. Ezt a mozgást is a legnagyobb gyorsaság mellett végeztem el. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd elvégeztem az 5 x 1 perces póz kitartást is, a hasazásban. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást ma is a megváltoztatott mutatókkal teljesítettem. Vagyis 500-t ugráltam kötéllel, sajnos ebben 2-szer is beleakadtam a kötélbe. Utána lefutottam 20 kört a medence körül, majd megcsináltam a 4 ütemű fekvőtámaszt, amiből 50 darabot teljesítettem és végül ismét lefutottam 20 kört, de a másik irányba, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Ezután elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 21,31 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 61 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 12 edzéses átlag. Ez egészen jónak mondható és már csak két nap van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1315262774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.