HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4386. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.11.12. 17:15 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 2 x 20 kör (3 kilométer) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 16,44 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Amikor az óra megszólalt, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. Alig múlt el hajnali 4 óra, maikor már bent voltam a cégnél. Azért járok ennyire korán dolgozni, mert ugyan ráérnék hajnali 5-re menni, de akkor nem tudok edzeni. Így amikor már dolgozom és már túl vagyok az edzésemen. Amikor beértem a céghez, először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást és a kitörést kint a pavilonban, szabad levegőn csináltam meg, bemelegítésként. Mivel még volt időm, gyorsan lenyomtam az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását. Ezt is kint a pavilonban végeztem el. A deltázást és a zsír égetőt már az épületben csináltam meg, majd mentem ki ismét a szabadba, mert az erősítés 6 x 100 darabját a szabadtéri erősítő gépeken teljesítettem. Ehhez felöltöztem, mert aránylag hűvös volt és nem akartam megfázni, főleg kissé izzadtan. A gladiátort már bent a z uszodában csináltam meg, a hasazással együtt. Aztán következett a nagy hármas: az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás. Az 1 x 500 darab ugrálásban mindössze egyszer akadtam bele a kötélbe. Az első 20 kört 9 percre futottam le. Az 1 x 50 darab 4 ütemű fekvőtámaszt követően  a második 20 kört már 8 perc 45 másodperc alatt futottam le. Egyre jobban megy a futás. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,44 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 28 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg. Ez egészen jó, már ami az edzésátlagomat illeti. De a hétből még sok van hátra.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4215303316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.