HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4394. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.11.20. 16:40 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab gyakorlat saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 12,47 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnali 3:30-kor keltem. Ahogy megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Nem volt még 4 óra, amikor már bent voltam a cégnél. A kötelező feladataim elvégzése után elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel aránylag hűvös volt, ezért felvettem egy pulóvert, nehogy megfázzak. A végére egy kicsit meg is izzadtam, de még nem jelentek meg rajtam az izzadság cseppek, csak éppen melegem lett. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Az erősítést aztán ismét a szabad levegőn teljesítettem. Saját testsúllyal végeztem el a 6 x 100 darab gyakorlatot. Ezután az uszodába mentem és ott folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd a hasazás 5 x 1 perces póz kitartása következett, 10 másodperces pihenőkkel. Ezek után következett a nagy hármas: az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás. Ezeket a mozgásokat sorozatonként váltogatva, egymás után végeztem el. Először az ugrálókötelezést csináltam meg. Sokszor beleakadtam, vagy léptem rá a kötélre. Utána lefutottam az első 20 kört a medence körül. 10 percen belül tudtam lefutni a távot. A 4 ütemű gyakorlatból 50 darabot egyben teljesítettem, majd következett a második 20 kör lefutása. Ez már 9 percen belül volt. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 12,47 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 26 edzésem és mozgásom volt. Ez 2-vel több, mint a napi 8 edzéses átlag. Ez egészen jó, főleg azért, mert a héten csak ma dolgoztam.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3115316452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.