HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4395. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.11.21. 17:44 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés, saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 12,12 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Mivel éjjel esett az eső, ezért kissé át kellett alakítanom az öltözékemet. Esőkabát, bakancs és a többi. Ennek ellenére, ahogy megszólalt az órám, azonnal keltem és készülődtem, majd mikor sikerült felöltöznöm, mentem dolgozni. Mire beértem a céghez, már nem is esett az eső. Viszont a felhőzet miatt, meleg volt az éjszaka is. Ahogy beértem aa céghez, először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel meleg volt, nem öltöztem be nagyon. A végére kissé meg is izzadtam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben hajtottam végre. Ezek után ismét kimentem a levegőre, mert a szabadtérben végeztem el az erősítés 6 x 100 gyakorlatát, saját testsúllyal. Ezután mentem az uszodába. A gladiátorból egy sorozatot, míg a hasazásból 5 x 1 perces póz kitartást teljesítettem. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást egyben, sorozatonként cserélgetve csináltam meg. Az ugrálókötelezésben 3-4-szer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámaszt lendületesen hajtottam végre. A 2 x 20 kört is sikerült lendületesen lefutnom. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 12,12 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 40 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg. Ez egészen jónak mondható, főleg úgy, hogy a hét első két napján nem is edzettem rendesen, csak itthon mozogtam egy keveset.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8815318626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.