HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4397. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + (úszás) + ˘sétálás˘

2019.11.23. 17:57 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, úszás: 1000 méter leúszása (400 gy; 400 h; és 200 m.), sétálás: a munkaidőm alatt 25,50 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Annak ellenére, hogy hétvége, pontosabban szombat van, ma is 3:30-kor keltem. Ahogy megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörés, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel éjjel hüvős volt, ezért felvettem egy pulóvert, nehogy megfázzak. Amikor az itthon erősítés 300 darab karhajlításával is végeztem, egy kicsit meg is izzadtam. Ezt követte a deltázás és a zsír égető, amit már épületben végeztem el. A saját testsúllyal történő erősítést már megint kint a szabadban teljesítettem. Igyekeztem a lehető leggyorsabban elvégezni ezt a 600 darab gyakorlatot, nehogy megfázzak. A további mozgásokat már az uszodában csináltam meg. A gladiátor és a hasazás után következett a hármas mozgás: az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás. Sorozatonként cserélgetve teljesítettem ezeket a mozgásokat. Az ugrálókötelezésben 2-3-szor akadtam bele a kötélbe, vagy léptem rá. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment, hasonlóan a futáshoz. Mindkét 20 kört 10 percen belül futottam le. Majd hosszú kihagyás után úsztam 1000 métert. 50 gyors, 50 hát után 25 mellet úsztam. Ezt a sorozatot ismételtem meg 8 x-szor. Jól esett annak ellenére, hogy régen úsztam már. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 25,50 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 69 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 11 edzéses átlag. Már csak egy nap van hátra a hétből és remélem, hogy holnap is tudok ennyit edzeni.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2615321512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.