HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4398. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.11.24. 19:29 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás,  deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 30,28 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Bár vasárnap van, de korán keltem, hogy tudjak edzeni. Ahogy megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél elvégeztem elsőként a kötelező feladatokat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A végére kissé megizzadtam. Mivel éjjel hideg volt (+4°C), beöltöztem, nehogy megfázzak. A deltázást és a zsír égető következett. Ezek után az erősítést végeztem el, de ezt is a szabadban. Ehhez is beöltöztem és a lehető leggyorsabban végeztem el, nehogy megfázzak. Az eddig felsorolt mozgások lendületesen és már gyorsan is mentek, hiszen szinte minden nap csináltam őket. Az uszodában a gladiátor és a hasazás után a nagy hármas következett: az ugrálókötelezés, a 4 ütemű fekvőtámasz és a futás. Az ugrálókötelezésben sokszor akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre, mert sürgetett az idő. Azért volt sürgős a gyors végrehajtás, mert a munka kezdésem előtt be kellett illesztenem az egy óra szaunázást is. A 4 ütemű fekvőtámaszt lendületesen hajtottam végre. A futástban is a lehető legnagyobb gyorsaságra törekedtem. Ez sikerült is, mert 6 óra után pár perccel már bent ültem a szaunában. Egy teljes órán keresztül voltam bent a helyiségben, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 30,28 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 15 edzésem volt, mint tegnap. Ezzel együtt a héten összesen 84 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan napi 12 edzésnek felel meg. Ez nagyon jó, már ami az edzésszám átlagát illeti. A jövő héten délutános leszek és nem tudom, hogy mennyit tudok majd edzeni.

Mozgás  Mennyiség Összesen
Húzódzkodás 0 alkalom 0 darab 2660 darab
Fekvenyomás 0 alkalom 0 tonna 306 tonna
Lábazás 5 alkalom 100 darab 1560 darab
Erősítés 5 alkalom 3000 gyakorlat
20.800 gyakorlat
Úszás 1 alkalom 1 kilométer 4 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 15.900 darab
4 ütemű fekvőtámasz 5 alkalom 250 darab 3.620 darab
Ugrálókötelezés 5 alkalom 2500 darab 26.600 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
9 óra 0 perc
Futás 5 alkalom 15 kilométer 248 kilométer
Hasazás 5 alkalom 25 perc 290 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 46.900 darab
Gladiátor 5 alkalom 5 sorozat 59 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 2058,7 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 25.800 darab
Tricepszezés 0 alkalom 0 tonna
90 tonna
Vádlizás 0 alkalom 0 tonna 1.225 tonna
Láb erősítés 0 alkalom 0 tonna 2025 tonna
Zsírégető 7 alkalom 7 sorozat 199 sorozat   
Sétálás 7 alk. 111,43 kilométer 4297.96 km
Deltázás 7  alkalom 1400 darab 44.940 darab
Kitörés 7 alkalom 420 darab 3240 darab

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1915322712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.