HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

december 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4399. ^deltázás^ + ÷oldalazás÷ + *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + =itthoni erősítés= + ˝zsír égető˝ + ˘sétálás˘

2019.11.25. 21:48 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, zsír égető: 1 sorozat, sétálás: a munkaidőm alatt 20,34 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: A héten délután fogok dolgozni. Ezért tegnap egy kicsit belehúztam az éjszakába, mert este 10-kor feküdtem csak le. Ez nekem nagy kilengés volt. Nem is tudtam felkelni, csak 7 óra előtt valamivel kászálódtam ki az ágyból. Mire kényelmesen elkészültem már 8 óra volt. A délelőtt folyamán ebédet főztem. De azért edzettem, pontosabban mozogtam is. A deltázást és az oldalazást csináltam meg, a délelőtt azon részében, amit itthon töltök, amikor délutánra megyek dolgozni. A korai ebéd után mentem dolgozni. A cégnél volt feladatom és már féltem, hogy utolér a délutános műszak átka. De amikor befejeztem a feladataim elvégzését, még volt időm, hogy folytassam az edzésemet. A tolódzkodást, a lábazást, és a kitörést kint a pavilonban csináltam meg. Aránylag jó idő volt és ezért nem kellett nagyon beöltöznöm. Az itthoni erősítést és a zsír égetőt már melegben teljesítettem. Ennyi időm volt csak. Elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 20,34 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 8 edzésem és mozgásom volt. Ez jónak mondható, főleg ha azt is figyelembe veszem, hogy délutános voltam. Remélem, hogy a hét további részében is tudok ennyit mozogni, legalább. Ma, mivel hétfő van, ezért ráálltam a mérlegre. Végre valami jót is mutatott a mázsa. 20 dekagrammot fogytam. Ez volt az eredménye a múlt heti sok edzésnek. a testzsír százalékom is 1 tizeddel kevesebb, mint a múlt héten volt. A BMI-m is javult, mert 23,95 értéket számoltam ki. Nagyon bízom benne, hogyha ezen a héten vissza fogom magam az étkezésben és a folyadék bevitelben (nincs B vitamin komplex + króm), akkor tovább fogok fogyni. Egy hét múlva okosabb leszek.

Szólj hozzá!

Címkék: kitörés tolódzkodás sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9215324622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.