HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4319. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.06. 16:38 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 2 x 250  és 1 x 50 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 250 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 25 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 16,07 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnalban keltem. Amikor megszólalt az órám keltem, készülődés után mentem dolgozni. A cégnél először a kötelező feladatokat csináltam meg, majd ma is elkezdtem dolgozni. A deltázást követően, az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását csináltam meg. Az oldalazás után a zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. A ma hajnalon nem volt nagyon hideg és ezért egy szál trikóban csináltam meg a saját testsúlyos erősítés 600 darabját. Igyekeztem, nehogy megfázzak. A gladiátorból egy sorozatot végeztem el. A hasazás ma is jól ment. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként váltogatva, cserélgetve csináltam meg. A megemelt mennyiség az ugrálókötelezésben és a 4 ütemű fekvőtámaszban a megemelt mennyiséget éreztem, mert nehezen indultak be a lábaim. Éreztem, hogy vannak láb izmaim is. Ennek ellenére megcsináltam a mozgásokat. Sőt a futás is jól ment, lendületesen tudtam futni. Az edzés után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,07 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 11 edzésem volt, mint mindig, amikor dolgoztam. A héten eddig összesen 41 edzésem volt. Ez eggyel több, mint a napi 8 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, de még hátra van a hétvége és én ezen a két napon nem fogok dolgozni. Szóval nem tudom, hogy tudom-e tartami ezt az edzés átlagot. De majd kiderül, hogy mit hoz a jövő.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1515046412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.