HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4410. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.12.06. 17:26 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 18,42 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnap este lehűlt a levegő és ezért két takaró alatt aludtam. Még mindig nyitva van az ablakom, ugyan csak kórházasan. Hajnali 3 órakor megébredtem, hogy kialudtam magam. Azért még a meleg takaró alatt lustálkodtam, majd 3:30-kor keltem. Amint elkészültem, mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező dolgokat végeztem el. Majd elkezdtem edzeni. Mivel hűvös, nyirkos idő volt, ezért beöltöztem, hiszen az első öt mozgást kint a szabadban, a pavilonban csináltam meg. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A deltázást és utána a zsír égetőt már meleg helyen, épületben teljesítettem. A gladiátort már az uszodában végeztem el. A gladiátor után a hasazás 5 x 1 perces póz kitartása következett. Az ugrálókötelezésben ma sajnos sokszor megálltam, beleakadtam a kötélbe az 500 darab ugrálás közben. A futás ma nagyon jól ment, mert 18 perc alatt lefutottam a 4 x 10 kört a medence körül. Végig tudtam egy aránylag nagy tempóban futni a távot. Minden 10. körben más-más irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. A futás után a 4 ütemű fekvőtámasz 50 darab gyakorlatát végeztem el. Ezek után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,42 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 63 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 12 edzéses átlag. Ez az edzésszám jónak mondható, bár van még 2 nap hátra a hétből. Remélem, hogy tudok majd itthon is edzeni egy kicsit, hogy megmaradjon az edzésszám átlagom.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2815341352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.