HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4492. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.02.26. 17:06 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 20,71 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 40 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Az éjszakát végig aludtam, annak ellenére, hogy tegnap este korán lefeküdtem. Azonnal el is aludtam és az óra csörgése előtt ébredeztem. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladatokat végeztem el először. Majd elkezdtem edzeni. Sajnos mire idáig értem, elkezdett esni az eső és így nem tudtam a szabadban elvégezni a saját testsúllyal végzett erősítést. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Itt volt fedél e a fejem felett. Egyébként az eső ellenére a hőmérséklet jó volt és nem fáztam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Majd az edzésemet az uszodában folytattam. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem, majd a hasazás 5 x 1 perces póz kitartása következett. A mai napon sajnos nem ment úgy az ugrálókötelezésem, mint tegnap, mert vagy 3-szor ráléptem, vagy bele akadtam a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz kezd egyre jobban menni, mert már nem fájnak annyira a lábaim a végére, mint eddig. A futást ma egy kissé megfutottam, mert 18 perc 35 másodperc alatt futottam le a 3 kilométeres távomat. Mindkét irányba futok, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 20,71 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem, azonnal elvégeztem az alkar erősítést. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 35 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 11 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5215492972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.