HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr 4585. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + ˘saétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.05.29. 19:25 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 20 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 15,96 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés. 

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 5 óra előtt ébredtem, miután végig aludtam az éjszakát.Felkeltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először edzettem, majd nekiálltam dolgozni. Sajnos volt néhány olyan feladatom, ami bele zavart az edzésem elkezdésébe. Ezért aztán egy kissé megcsúsztam az idővel. Emiatt végig hajtottam a teljes edzésemet. Nem volt pihenőm, csak annyi,amikor az egyik helyről átmentem a másik helyre. Például a pavilonból, mentem a tricepszezés helyére, majd innen a deltázás és a zsír égető helyszínére. Ennyi pihenőm volt összesen. Végig  hajtottam az egészet. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Majd mentem a lezárt konditerembe, ahol elvégeztem a tricepszezést. Innen átsétáltam a deltázás és az itthoni erősítés helyszínére, egy másik helyiségbe. Az erősítés után elkezdtem dolgozni. Ezeket a mozgásokat annyira meghajtottam, hogy folyt rólam az izzadság. A ruhám is vizes lett. Ezért sétáltam egyet, hogy a lábaim ne kössenek be, illetve egy kicsit lehűljek. A munkaidőm alatt 15,96 kilométert gyal9ogoltam le. Ahogy hazaértem a munkából azonnal megcsináltam az alkarozást. A mai napon is 13 edzésem volt, mint a hét eddigi napjaiban mindig. Ezzel együtt a héten eddig összesen 65 edzésem volt. Ez pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg. A hétből már csak két nap van hátra, de itthon leszek. Szóval nem tudom, hogy mennyit és hogyan tudok majd edzeni.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás erősítés sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3015728866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.