HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4620. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.07.03. 17:57 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 2 x 20 kör (3 kilométer) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 23,08 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.+

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Éjjel már majdnem 2 óra volt, amikor megébredtem, hogy kialudtam magam. Ez után már csak bóbiskoltam és vártam az óra csörgését. Végül is nem vártam meg az óra csörgését, hanem előtte felkeltem. Így egy kicsivel előbb keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező dolgokat végeztem el, majd edzettem egy jót. Ma is 16 edzésem volt, mint tegnap és tegnapelőtt. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Ezeket a mozgásokat 10 perc alatt lehajtottam. A konditeremben folytattam  az edzésemet. A tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt itt végeztem el. Az erősítés 6 x 100 darabját már ismét a szabadban teljesítettem. A gladiátort, a hasazást és a futást az uszodában csináltam meg. A futásban ma is csak teljesítettem az adagomat. Nem órára futottam. Amikor ezekkel a mozgásokkal végeztem elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 23,08 kilométert gyalogoltam le. Sok feladatom volt és ezért tudtam ilyen sokat gyalogolni. Ahogy hazaértem, azonnal elvégeztem az alkarozás 2 x 2 x 50 darabját. Ahogy már említettem ma is 16 edzésem volt. Ezzel együttt a héten eddig összesen 62 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 12 edzéses átlag. A hetem szépen alakul. Már csak a hétvége van hátra a hétből, bár dolgozom a hétvégén. Szóval remélem, hogy szép hetem lesz, edzésszámot és edzés átlagot illetően.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr10015980400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.