HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4634. *tolódzkodás*+[lábazás]+ßkitörésß+felülés\ +đtörzsemelésđ+÷oldalazás÷+=itthoni erősítés= +&tricepszezés&+^deltázás^+˝zsír égető˝ +|gladiátor|+ĐhasazásĐ+ °ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+˘sétálás˘+¬alkarozás¬ + #kerékpározás#

2020.07.20. 12:45 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 15,80 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés, kerékpározás: a mai napon 143,4 kilométert tekertem le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ezt a bejegyzést pár nap késéssel írom, mert haza tekertem Győrbe, ahol nem voltam számítógép közelében. A pénteki bejegyzésemet hétfőn írom. Remélem, hogy a mai napon utol tudom magam érni, vagyis ismét napra kész leszek. A mai napon is 3:30-kor keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent va cégnél először a kötelező dolgokat végeztem e4l, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Ezek után a tricepszezés következett, majd a deltázást és a zsír égető teljesítettem. Az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátor után a zsír égető következett. Az ugrálókötelezésben vagy kétszer akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz  elvégzése után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,80 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem, azonnal elvégeztem az alkarozás 2 x 100 darabját. Majd felültem a bringámra, és haza tekertem Győrbe. Több, mint félév után látogattam haza. Eközben 143,4 kilométert hajtottam le. A mai napon 17 edzésem volt és ezzel együtt a héten eddig összesen 81 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 16 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, de a hétvégén még Győrben maradok.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás gladiátor kerékpározás sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9916038778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.