HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4387. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.11.13. 17:47 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 13,84 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Mivel melegfront betörés volt, ezért hajnali órákban többször is megébredtem, de sikerült mindig visszaaludnom. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Azt vettem észre ezen a hajnali órán, hogy a vádlijaim és a 4 fejű combizmom külső fejénél izom lázam van. Hiába a két hét szabadság alatt nem csináltam láb erősítéseket, csak a kitöréseket. Nehezen melegedtek be, de utána már jók voltak a lábaim. Ahogy beértem a céghez, elsőként a kötelező dolgaimat csináltam meg. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban, a szabadban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel meleg volt, ezért a végére már meg is izzadtam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el, majd az erősítést csináltam meg, szintén a szabadban. A saját testsúllyal való erősítéshez felöltöztem, mert nem akartam megfázni. Az edzésem az uszodában folytatódott. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem, míg a hasazásból az 5 x 1 perces pózkitartást. Ezek után következett a nagy hármas: az ugrálókötelezés, a gladiátor és a futás. Ma az ugrálókötelezésben nagyon sokszor belegabalyodtam a kötélbe. De azért egyben leugráltam. Az első 20 kör lefutásánál kissé nehezen lendültem bele. Itt jött elő az izomlázam a lábaimban. A 4 ütemű gyakorlat lendületesen, kis láb fájással csináltam meg. Míg a második adag futás már nagyon jól ment, mert lelazultak a lábaim. Természetesen egy kis adagot az egyik irányba, míg a másikat a másik irányba futottam le, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 13,84 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 42 edzésem és mozgásom volt. Ez pontosan  14 edzéses átlagnak felel meg. Ez nagyon jónak mondható, de a hétből még sok van hátra.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1215304938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.