HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4388. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.11.14. 17:23 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, mindkét irányba, sétálás: a munkaidőm alatt 19,05 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem és készülődtem. Amikor elkészültem, mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező dolgokat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. Az éjjel jött egy hideg front és ezért lehűlt a levegő. Ennek ellenére, kint a pavilonban csináltam meg a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést. Természetesen felöltöztem, nehogy megfázzak. A deltázás elvégzése után a zsír égetőből végeztem el, egy sorozatot, de ezeket már az épületben teljesítettem. Az erősítést ismét a szabadban csináltam meg. Persze ehhez ismét beöltöztem és a lehető leggyorsabban hajtottam végre a 6 x 100 darab saját testsúllyal végzett erősítést. Ezek után levetkőztem és mentem az uszodába. Ott teljesítettem a gladiátorból egy sorozatot és a hasazásból az 5 x 1 perces póz kitartás 10 másodperces pihenőkkel. Ezután következett az ugrálókötelezésből 1 x 500 darab ugrálás, kötéllel, a 4 ütemű fekvőtámaszból 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlatot és a 3 kilométer futást (2 x 20 kör). Az ugrálókötelezésben sajnos nagyon sokszor belegabalyodtam, vagy léptem rá a kötélre. A futásban éreztem, hogy kissé fáradt vagyok, mert olyan ólmosak voltak a lábaim. Nehezen tudtam iramot futni, de így is 10 percen belül futottam le az első 20 kört. A 4 ütemű fekvőtámasz jól és lendületesen ment le. A második 20 kör már jobban ment, mert 9 perc körül futottam le. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,05 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 56 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1115306226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.