HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4389. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.11.15. 17:04 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés egy kilogrammos súlyokkal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás:a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása (2 x 20 kör) a medence körül, mindkét irányba, sétálás: a munkaidőm alatt 14,74 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel ma is 3:30 kor keltem. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem és készülődtem, majd mentem dolgozni. A héten ez volt az 5. napom, hogy korán keltem. Kissé álmos voltam, annak ellenére, hogy tegnap korán lefeküdtem. A céghez beérve elsőként a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. Mivel éjjel jó idő volt, ezért nem öltöztem be, amikor a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést csináltam meg, bemelegítésként, kint a szabadban, a pavilonban. A deltázás és a zsír égető elvégzése után, ismét a szabadban edzettem tovább. Az erősítésben kint a szabad levegőn teljesítettem a 6 x 100 darab erősítés, saját testsúllyal. A gladiátort és a hasazást már az uszodában hajtottam végre. Ezt követően az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást csináltam meg. Az 500 darab ugrálásban az adag második felében sokszor  akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment. A futásban az első 20 kör kissé nyögvenyelős volt, míg a második etapban már jól ment a futás. Hiszen míg az elsőben éppen 10 perc alatt futottam, a másodikban simán ment a 9 percen belüli futás is. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,74 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 70 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg. Ez nagyon jó, de mivel dolgoztam, ezért érthető is ez a magas edzésszám. Viszont holnap és holnapután itthon leszek és akkor biztos nem tudok majd ennyit edzeni. De azért remélem, hogy valamennyit tudok majd mozogni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8515307834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.