HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4408. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.12.04. 17:36 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 21,20 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Éjjel hideg lett. Ezt azt jelentette, hogy hajnalban -7 - 9°C volt. Ennek ellenére 3:30-kor keltem. Tegnap este korán lefeküdtem és el is aludtam és az éjszakát végig durmoltam. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. A céghez bringámmal tekertem be és éreztem is a hideget, mert mire beértem a céghez, megfagyott a szakállam és a bajszom. Első feladatom az volt, hogy a kötelező dolgokat elvégeztem, majd elkezdtem edzeni. Mivel nagy hideg volt, ezért beöltöztem, mert a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. A tolódzkodásnál és a lábazásnál, majdnem odafagyott a kezem a vashoz. A hideg miatt a lehető leggyorsabban csináltam meg ezeket a mozgásokat. A deltázást és a zsír égetőt már épületben hajtottam végre. Aztán az edzésemet az uszodában folytattam. A gladiátorból egy sorozatot végeztem el. A hasazást követően az ugrálókötelezéssel folytattam az edzésemet. A futásban lendületesen és egyenletesen futottam. Nem gyorsan, de tempósan. Rájöttem, hogy az a mozgás sorrend, amit tegnap a kényszer szült, mára már tudatosan csináltam és nagyon bejött. Vagyis nem sorozatonként váltogatom a három mozgást, hanem egyesével teljesítem őket. Az ugrálásban 4-szer akadtam bele a kötélbe, vagy léptem rá. A futás után csináltam meg a 4 ütemű fekvőtámaszt. Tegnap volt erre időm, míg ma már meg is csináltam. Jól esett ez a sorrend. A végére el is fáradtam. Ezek után elkezdtem dolgozni és a munkaidőm alatt 21,20 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 37 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 12 edzéses átlag. A hétből még sok van hátra, de remélem, hogy tudom tartani ezt az edzésszámot.

 

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8015338280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.