HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4419. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + (úszás) + ¤szaunázás¤ + ˘sétálás˘

2019.12.15. 18:32 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás,  deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat,  erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, úszás: 1000 méter leúszása, szaunázás: 1 óra folyamatos szaunázás, sétálás: a munkaidőm alatt 33,97 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban keltem. 3:30-kor megcsörrent az órám és készülődtem, majd mentem dolgozni. Annak ellenére, hogy ma vasárnap van, azért keltem korán, mert sokat kellett edzenem, hogy meg legyen a 12 edzéses átlag. Pontosan 16 edzést kellett megcsinálnom, hogy kijöjjön a 12-es átlag. Ez sikerült is. Ahogy beértem a céghez, elsősorban a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A deltázást már épületben végeztem el, mint a zsír égetőt is. Az erősítést ismét a szabad levegőn teljesítettem. A gladiátort az uszodában csináltam meg, mint ahogy a többi mozgást is. A hasazás után az ugrálókötelezés következett. Ebben ma nagyon sokszor akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A futást ma is sikerült meghajtanom. Most már biztosan tudom a 18 percen belüli időket futni. A 4 ütemű fekvőtámasz után leúsztam az 1 kilométeremet. 200 gy., 200h., 200 m., 200 gy.; és 200 h. osztásban úsztam le az 1000 métert. Ezek után következett a hét csúcspontja, mert beültem a szaunába. A helyiségben egy teljes órát töltöttem és és végén alig izzadtam. Innen tudtam, hogy ismét fogytam egy keveset. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 33,97 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten összesen 84 edzésem volt. Ez pontosan napi 12 edzéses átlagnak felel meg. Ez nagyon jónak mondható. A jövő héten szabadságon leszek és kíváncsian várom, hogy mennyit és hogyan tudok majd edzeni.

Mozgás  Mennyiség Összesen
Húzódzkodás 0 alkalom 0 darab 2660 darab
Fekvenyomás 0 alkalom 0 tonna 306 tonna
Lábazás 5 alkalom 100 darab 1860 darab
Erősítés 4 alkalom 2400 gyakorlat
23.200 gyakorlat
Úszás 4 alkalom 4 kilométer 8 kilométer
Tolódzkodás 5 alkalom 500 darab 17.400 darab
4 ütemű fekvőtámasz 5 alkalom 250 darab 4.070 darab
Ugrálókötelezés 5 alkalom 2500 darab 31.100 darab
Szaunázás 1 alkalom 1 óra 0 perc
10 óra 0 perc
Futás 5 alkalom 15 kilométer 278 kilométer
Hasazás 5 alkalom 25 perc 340 perc
Itthoni erősítés 5 alkalom 1500 darab 51.400 darab
Gladiátor 5 alkalom 5 sorozat 69 sorozat
Kerékpározás + Görgőzés 0 alkalom 0,0 kilométer 2058,7 kilométer
Oldalazás 7 alkalom 700 darab 27.900 darab
Tricepszezés 0 alkalom 0 tonna
90 tonna
Vádlizás 0 alkalom 0 tonna 1.225 tonna
Láb erősítés 0 alkalom 0 tonna 2025 tonna
Zsírégető 7 alkalom 7 sorozat 218 sorozat   
Sétálás 7 alk. 117,54 kilométer 4627.40 km
Deltázás 7  alkalom 1400 darab 49.140 darab
Kitörés 7 alkalom 420 darab 4500 darab

Szólj hozzá!

Címkék: úszás futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés szaunázás 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5615353598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.