HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

január 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4449. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2020.01.14. 17:19 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 xx 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: munkaidőm alatt 18,38 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem fel. Mivel tegnap sikerült sokat edzenem, elfáradtam és ezért tegnap korán le is feküdtem. Végig aludtam az éjszakát és az óra csörgésére ébredtem fel. Azonnal kiugrottam az ágyból és mentem dolgozni és persze edzeni. Amikor beértem a céghez az első feladatom az volt, hogy a kötelező dolgokat elvégeztem. Aztán elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban, a szabadban csináltam meg. Mivel nyirkos, párás hideg volt, gyorsan kellett csinálnom ezeket a gyakorlatokat, mert nem akartam megfázni. Ezeket a mozgásokat 10 perc körül meg is csináltam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el, majd az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátor és a hasazás után következett a nagy hármas első része, az ugrálókötelezés. Ebben ma is sokszor megálltam, vagy léptem rá a kötélre. Azt vettem észre, hogy a trikóm ujjában akadt el sokszor a kötél. Miután levetettem, már csak egyszer akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz után lefutottam a 3 kilométeremet a medence körül. Jól ment a futás, mert 17 percnél alig több időbe telt a 40 kör lefutása. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,38 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 26 edzésem volt, ami pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg. Szépen alakul a hetem.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6215409460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.