HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4450. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2020.01.15. 16:56 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 18,01 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Tegnap este már 8 óra előtt lefeküdtem, mert két napi erősebb edzés hatására elfáradtam és húzott az ágy. Éjjelt végig aludtam, csak az óra csörgése keltett. Bár tudtam volna még aludni, de azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem, mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. Ma hajnalban hideg, nyirkos és párás volt a levegő. Szerencsémre köd nem volt. Mivel hideg volt, azért a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést, bár kint a pavilonban, szabad levegőn csináltam meg, a lehető leggyorsabban végeztem el ezeket a mozgásokat nehogy megfázzak. Bár felöltöztem, de a kezeim fáztak, de azért megcsináltam a mozgásokat. A deltázást és a zsír égetőt már épületben csináltam meg. Itt jegyzem meg, hogy sajnos úgy néz ki, hogy a konditermet nem tudjuk használni és így sok mozgástól el kell, hogy köszönjek. Ilyen mozgás a fekvenyomás, a triucepszezés, a vádlizás, a lábazás és a húzódzkodás. Ez utóbbit itthon tudom esetleg csinálni, de a többit nem. Marad a saját testsúlyos, kevés eszköz igényű mozgások. A gladiátort már az uszodában végeztem el. A hasazás után az ugrálókötelezés. Ma levettem a trikómat és egy kicsivel kevesebbszer álltma le, vagy akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz 50 darabja után a futás következett. Ma a futásban éreztem, hogy kissé elfáradtam, mert nem tudtam megismételni a hétfői és főleg a keddi futó teljesítményemet. Lefutottam a távot, de nem történt istráng szaggatás. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,01 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 39 edzésem volt. Ez pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg. Holnap délután fogok dolgozni és kíváncsi leszek, hogy utolér-e a délutános műszak átka.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9915411552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.