HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4458. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + (úszás) + ¬alkarozás¬ + ˘sétálás˘

2020.01.23. 17:21 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, úszás: 1000 méter (5 x 200: gy, h, m, gy, h,) leúszása, alkarozás: 2 x 3 x 20 darab alkar erősítés 10 kilogrammal, sétálás: a munkaidőm alatt 13,24 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Tegnap a sok edzés okán, korán lefeküdtem. Nem volt még este 8 óra, amikor én már az ágyban voltam. Az éjszakát végig aludtam, és csak az óra csörgésére ébredtem fel. Azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el. Utána elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Ma éjjel csillagos volt az ég és ennek köszönhetően hideg volt. Ezért ezeket a mozgásokat a lehető leggyorsabban csináltam meg, mert nem akartam megfázni. A deltázást és a zsír égetőt már egy épületben végeztem el. Majd az erősítést ismét a szabad levegőn teljesítettem. A saját testsúllyal végzett mozgásoknál a popsim alá tettem egy törülközőt, hogy a hideg, vasra ülve ne fázzak fel. Ezt a mozgást is gyorsan teljesítettem. A gladiátort és a hasazást már az uszodában csináltam meg. Az ugrálókötelezésben ma is sokszor akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemmű fekvőtámasz után lefutottam a 3 kilométeremet. Ma egy kicsit már csipkedtem magam, mert 19 percen belül futottam le a 2 x 20 kört a medence körül. Majd idén először úsztam egy ezrest. az úszásnemeket 200 méterenként váltogattam. Jól esett ez a kis más jellegű mozgás és egy kicsit ki is lazultam. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm végén voltam a LIDLbe vásárolni, ahol vettem egy alkar erősítőt. Ezt persze ki is próbáltam. Elsőre mindkét karral 3 x 20 darabot csináltam meg. A lehető legkönnyebb súllyal végeztem el ezt az új mozgást. El is fáradtak a karjaim. A mai napon munkaidőmben 13,24 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 42 edzésem volt. Ez kettővel több, mint a napi 10 edzéses átlag. Szépen alakul a hetem. Remélem, hogy továbbra is tudok ennyit edzeni, mikor dolgozom.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5415423186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.