HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4459. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.01.24. 17:27 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel,  4 ütemű fekvő támasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 16,70 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 30 x 20 darab alkar erősítés 10 kilogrammal. 

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Az éjszakát végig aludtam és csak az óra csörgésére ébredtem fel. Amikor megszólalt az órám, azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem. Mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladataimat végeztem el, elsőként. Majd elkezdtem edzeni. Éjjel nem volt, de hideg ködös, párás idő volt. Ezért beöltöztem és amikor kint voltam a szabad levegőn, a lehető leggyorsabban hajtottam végre az adott mozgásokat. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörés, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel a szabad levegőn csináltam meg ezeket a mozgásokat, ezért 10 percen belül végeztem velük. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Az erősítést ismét a szabadban teljesítettem. Mivel saját testsúllyal végeztem a 6 x 100 darab mozgást és ülni is kellett ezért a fenekem alá egy jó vastag törülközőt tettem. Ezek után már az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátor után a hasazás következett. Az ugrálókötelezésben ma is sokszor megálltam, vagy ráléptem a kötélre. Nem megy mostanában az ugrálókötelezés, mert nagyon sokszor megakadok. A 4 ütemű fekvőtámasz elvégzése után a futás következett. Ma ment a legjobban a futás, mert 18 percen belül futottam le a 40 kört. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,70 kilométert gyalogoltam le. Amikor hazaértem elvégeztem az alkarozást. A rövid szériát csináltam meg. A tegnaptól végzett mozgás az újdonság erejével hat, bár érzem az alkaromat. Szerintem ez így lesz még pár napig. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 57 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 11 edzéses átlag. A hetem szépen alakul.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4615425434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.