HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4460. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + (úszás) + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.01.25. 18:37 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, úszás: 1000 méter (400 gy., 100 m., 400 h., 100 m.) leúszása, sétálás: a munkaidőm alatt 18,86 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Annak ellenére, hogy ma szombat van, 3:30-kor keltem. Az éjszakát végig aludtam, és csak az óra csörgésére ébredtem fel. Azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. A cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el. Majd elkezdtem edzeni. Nem volt rossz idő, nem volt hideg, de fújdogált a szél, amitől olyan érzetem volt, hogy hideg van. Ezért a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítés a lehető leggyorsabban csináltam meg a pavilonban, mint bemelegítés. A végére kissé meg is izzadtam. Ezért sapkát és nyaksálat vettem fel, hogy ne fázzak az erősítés közben. A deltázást és a zsír égetőt már egy épületben végeztem el. Majd ismét a szabad levegőn folytattam az edzésemet, az erősítéssel. Ahogy már említettem még több meleg ruhát vettem magamra. Amikor ezt  a mozgást teljesítettem a szél fel is erősödött. Az erősítés befejezése után az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd a hasazás következett. Az ugrálókötelezésben ma is aránylag sokszor akadtam bele a kötélbe, vagy léptem rá. De azért pár megállással kevesebbszer, mint tegnap. A 4 ütemű fekvőtámasz után a futás nehezen kezdődött, a végére azért sikerült kilazulnom és gyorsabban ment a második része, mint az első 20 kör. Az úszást élveztem annak ellenére, hogy nem a vízen, hanem a vízben úsztam. Utána elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,86 kilométert gyalogoltam le. A munkából hazaérve megcsináltam az alkarozást. Ma változtattam az adagon, mert nem 2 x 3 x 20-t, hanem 2 x 2 x 30 darabot csináltam meg. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 73 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 12 edzéses átlag. A hetem szuperül alakul és már csak egy nap van belőle hátra.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1915427410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.