HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4469. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőttámasz× + /futás/ + ¬alkarozás¬ + ˘sétálás˘

2020.02.03. 18:02 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 20,65 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnali 3:30-kor keltem, mert délelőttös voltam. Az egész héten így fogok dolgozni. Amikor megszólalt az óra, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Az éjjel elkezdett esni az eső. Mikor elindultam még csak csöpögött az eső, de mire beértem a céghez már rendesen esett. El is áztam rendesen. Miután kiteregettem a ruháimat, elsőként a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban esőzés közben, bemelegítésként csináltam meg. A deltázást már épületben végeztem el, a zsír égetővel együtt. Majd az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem, majd a hasazás következett. Az ugrálókötelezésben most volt az első esett, hogy amikor 500-t ugrálok, egyetlen egyszer sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. Megállás nélkül ugráltam le az 500 darabot. A 4 ütemű fekvőtámasz után lefutottam a 3 kilométert, aminek a végét hajtottam meg. Utána elkezdtem dolgozni. Hazaérve az első feladatom az volt, hogy az alkar erősítés elvégezzem. A munkaidőm alatt 20,65 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel kezdtem el a hetemet. Ma, mivel hétfő van, ráálltam a mérlegre és ismét fogytam. A mérleg 80,2 kilogrammot mutatott a mérleg. Ez 0,6 kilóval kevesebb, mint a múlt héten volt a súlyom. Ezért a BMI-m is csökkent. 0,18-al kevesebb, mint a múlt héten volt, mert most 24,75-t számoltam ki. Remélem, hogy a jövő héten is ilyen eredményekről tudok majd beszámolni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6615453436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.