HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4470. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷odalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ¬alkarozás¬ + ˘sétálás˘

2020.02.04. 17:34 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 17,03 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Tegnap korán lefeküdtem és szinte végig aludtam az éjszakát. Az óra csörgése előtt megébredtem, de megvártam a csörgést. Ahogy megszólalt az óra, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Éjjel nem esett semmi, míg tekertem be a céghez elkezdett esni az eső. Így ma is elmaradt a saját testsúllyal végzett erősítés, amit a szabadban tudok csak megcsinálni. Ahogy beértem a céghez, először elvégeztem a kötelező feladataimat, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban, bemelegítésként csináltam meg. A deltázást már épületben végeztem el, a zsír égetővel együtt. A gladiátort már az uszodában teljesítettem. A hasazás után az ugrálókötelezés következett. A mai napon 1-szer akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz után a futást teljesítettem. Ma jól ment a futás, bár az időt nem néztem. Lazán tudtam futni. Aztán elkezdtem dolgozni. Amikor hazaértem azonnal megcsináltam az alkar erősítést. A munkaidőm alatt 17,03 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 28 edzésem volt. Ez pontosan napi 14 edzéses átlagnak felel meg. Nagyon bízom, hogy holnap már tudok erősítést is végezni a szabad levegőn, nem fog esni az eső.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6915455178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.