HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4471. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőttámasz× + /futás/ + ¬alkarozás¬ + ˘sétálás˘

2020.02.05. 17:24 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 19,19 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30kor keltem. Már az óra csörgése előtt felébredtem és így mire megszólalt az órám már a fürdőszobában voltam. Gyorsan elkészültem, majd mentem dolgozni. Beérve a céghez először a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. Éjjel hatalmas szél volt, de legalább nem esett az eső. Így a pavilonban a tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést csináltam meg, bemelegítésként. 10 perc alatt végeztem ezekkel a mozgásokkal. A deltázást és a zsír égetőt épületben végeztem el. Utána ismét a szabadban edzettem, mert végre a héten meg tudtam csinálni a 6 x 100 darabos erősítést saját testsúllyal. A gladiátort már az uszodában teljesítettem. A hasazást követően az ugrálókötelezés  volt soron. A mai napon csak kétszer akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz után futottam a szokásos 3 kilométeremet a medence körül. Nem néztem az időmet, csak lefutottam a távot. Utána elkezdtem dolgozni. Amikor hazaértem azonnal megcsináltam az alkarozást. A munkaidőm alatt 19,19 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 43 edzésem volt. Ez eggyel több, mint a napi 14 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, de még sok van belőle hátra.

 

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7215460346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.