HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4472. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ¬alkarozás¬ + ˘sétálás˘

2020.02.06. 17:56 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1 - 1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat,  erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 14,69 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt már megébredtem és ahogy tegnap is, ma is az óra csörgése már a fürdőszobában ért. Ahogy elkészültem, mentem dolgozni. Amikor beérkeztem a céghez, először elvégeztem a kötelező feladataimat. Aztán majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként, a szabad levegőn. Éjjel fújt a szél, és ez hajnalban is megmaradt. Ennek ellenére megcsináltam ezeket a mozgásokat. A deltázást és a zsír égetőt már egy épületben végeztem el. Majd az erősítést ismét a szabadban teljesítettem. Ezek után a gladiátort már az uszodában csináltam meg, a hasazással együtt. Az ugrálókötelezésben ma vagy 5-ször akadtam beele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz után lefutottam a 3 kilométeremet, de nem időre nyomtam a tempót, hanem csak lefutottam a 2 x 20 kört. Amikor hazaértem azonnal megcsináltam az alkarozást. A munkaidőm alatt 14,69 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 58 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 14 edzéses átlag. Már csak holnap megyek dolgozni, utána lesz még a szombat és a vasárnap, mint pihenő nap. Remélem, hogy meg tudom csinálni a 12-es napi átlag edzésemet. Ezt már egyszer teljesítettem az idei évben.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr7115462234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.