HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr.4478. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.02.12. 17:32 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör lefutása) a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 13,74 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt már ébredeztem, de megvártam , míg megszólal az órám. Azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Ahogy beértem a céghez első feladatom az volt, hogy a kötelező dolgokat elvégeztem, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Éppen ekkor kezdett el esni az eső, majd hódara. Szóval így elmaradt a szabadtéri erősítésem, saját testsúllyal. Ezt az öt mozgást bemelegítésként csináltam meg, a pavilonban. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Az erősítés az eső miatt ma kimaradt, de remélem, hogy holnap már meg tudom csinálni és nem lesz akadálya az időjárás. A gladiátort és az ezután következő mozgásokat már az uszodában teljesítettem. A hasazás után az ugrálókötelezés következett. A mai napon csak kétszer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment, majd a futás volt soron. Ma egy jó közepes tempóban futottam le a 3 kilométeres távomat. Utána elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 13,74 kilométert gyalogoltam le. amikor hazaértem azonnal elvégeztem az alkarozást. Ezzel együtt a mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 28 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 9 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4215471374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.