HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4481. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + (úszás) + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.02.15. 19:19 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, úszás: 1000 méter leúszása (400 gy, 200 m, 400 h.) + TEÁ, sétálás: a munkaidőm alatt 32,22 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Annak ellenére, hogy ma szombat volt, 3:30-kor keltem. Előtte már ébredeztem, de az óra csörgésére keltem fel. Amikor megszólalt az órám, azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél ma sokkal több feladatom volt, mint egyébként hétköznap szokott lenni, de közel egy órai munka után elkezdhettem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban végeztem el, a szabad levegőn, mint bemelegítést. A végére, mivel nem volt hideg, kissé meg is izzadtam. A deltázást és a zsír égetőt épületben hajtottam végre. Aztán az erősítést ismét a szabad levegőn teljesítettem. Jó idő volt és ezért jó volt kint lennem a szabadban. A gladiátort és az ezután következő mozgásokat már az uszodában hajtottam végre. A gladiátor után a hasazás következett. Az ugrálókötelezésben ma egyetlen egyszer álltam le, de ez is azért volt csak, mert a lábaim még nem bírják egyben az 500 darab ugrálást. A 4 ütemű fekvőtámasz után a futás jött. Ma végre sikerült tempót futnom. a 3 kilométert 17 perc 20 másodperc időre futottam le. Végig sikerült nyomnom a tempót. Bár a végére már fájt a talpam, de lefutottam a 3 kilométeremet. Utána leúsztam az 1000 métert. A gyors és a hát úszás jól megy, de a mellet nem igazán érzem. Ott lassú vagyok. Ezután elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 32,22 kilométert gyalogoltam le. Ahogy hazaértem, azonnal elvégeztem az alkarozás 120 darabját. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 74 edzésem volt. Ez 2-vel több ,mint a napi 12 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, bár még van belőle egy nap hátra. 

Szólj hozzá!

Címkék: úszás futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr4415476028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.