HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4493. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + \felülés\ + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.02.27. 17:29 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, felülés: 1 x 20 darab felülés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 18,99 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 40 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Az éjszakát végig aludtam, csak 3 óra előtt ébredeztem. Amikor megszólalt az órám azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. A cégnél a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást, az itthoni erősítést és a felülést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Egy új mozgást vettem fel az eddigiekhez. Ez pedig a felülés. A lábaimat beakasztom a bordásfalba, majd 10 darab felülést és 10 darab kifordulásos felülést csinálok meg. Ez a mennyiség a kezdő szintem. A végére éreztem a hasizmomat. Ezentúl ezt is beillesztem a programomba. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Ma ugyan jó idő volt ,de viharosan fújt a szél, de teljesítettem a 6 x 100 darab saját testsúlyos erősítést. A gladiátort és az ezután következő mozgásokat már az uszodában végeztem el. A hasazás után az ugrálókötelezésben a mai napon 2-szer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz ma is aránylag jól ment és a végére sem fájtak a lábaim. A futást nem néztem, mármint az idejét, mert két részletben tudtam csak lefutni a 2 x 20 kört. Az első 20 kör után volt egy kis feladatom és így megszakadt a folyamatos tempóm. A második 20 kört már megfutottam, aránylag jó tempóban. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 18,99 kilométert gyalogoltam le. Ahogy hazaértem azonnal megcsináltam az alkar erősítést. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 51 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 12 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, de még van belőle 3 nap.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6415494402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.