HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4505. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.03.10. 18:42 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 1 x 20 darab felülés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 2 x 1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 14,74 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 40 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnalban keltem. Az óra csörgésére keltem és azonnal kiugrottam az ágyból. Amikor elkészültem mentem dolgozni. Bent a cégnél első sorban a kötelező feladatokat végeztem el. Majd elkezdtem edzeni. Éjjel nem volt nagyon hideg, viszont szuper hold volt és erős fénye volt, azzal, hogy közel került a földhöz. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Jól esett a szabadban mozogni. A végére egy kissé meg is izzadtam. A deltázást és a zsír égetőt épületben végeztem el. A következő mozgásom az erősítés volt, amit szintén a szabad levegőn teljesítettem. Ezt a mozgást régen csináltam és nagyon jól esett. Az edzésemet az uszodában folytattam. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazást is körülbelül egy hete nem végeztem el. Ezért ma ez is jól esett. Az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz elvégzése után lefutottam a magam 3 kilométerét a medence körül. Sajnos meg kellett állnom és így nem tudtam az időre odafigyelni. Érzésem szerint erősek voltak a lábaim és jól ment a futás. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,74 kilométert gyalogoltam le. Amikor hazaértem azonnal megcsináltam az alkarozást. Így a mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem volt. Ez pontosan napi 12 edzéses átlagnak felel meg. A mai sok edzésnek köszönhetően szépen alakul a hetem, bár még sok van hátra a hétből.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr815514100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.