HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4507. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.03.12. 18:16 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 10 darab felülés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 14,58 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 40 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Éjjel nagyon jó idő volt, mert majdnem 10 °C volt. Amikor elkészültem, bementem dolgozni a céghez. Beérve a céghez, elsőként a kötelező feladataimat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Ezeket a mozgásokat 10 percen belül megcsináltam. A végére már izzadtam, köszönhetően a meleg időnek. A deltázást és a zsír égetőt fedett helyen végeztem el. Az erősítést ismét kint, a szabad levegőn teljesítettem. Jól esett a jó időben, kint mozogni. A gladiátort és az ezt követő mozgásokat már az uszodában végeztem el. A gladiátor után a hasazás következett. Az ugrálókötelezésben ma is 1-szer álltam le, vagy léptem rá a kötélre. Ez a 200. ugrálás után következett be. A 4 ütemű fekvőtámaszt követően futottam le a szokásos 2 x 20 körömet a medence körül.   A futást, a héten végre sikerült úgy lefutnom, hogy nézhettem az időmet és nem kellett megállnom. A héten végig éreztem, hogy jó formában vagyok, de ez most ki is derült, mert a 3 kilométert 17 perc 10 másodperce teljesítettem. Jól ment végig a futás. Aztán majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,58 kilométert gyalogoltam le. Ahogy hazaértem, azonnal elvégeztem az alkarozást, hogy meg legyen a mai edzésem. A mai napon 16 edzésem volt, mint a héten kedden sé szerdán. A héten eddig összesen 56 edzésem volt. Ez pontosan napi 14-es átlagnak felel meg. A hetem nagyon szépen alakul. Még van a hétből 3 nap és kíváncsi leszek, hogy ez hogyan fog alakulni a hét hátralévő részében.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8515516922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.