HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4509. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.03.14. 18:56 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 10 darab felülés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 32,22 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 40 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem. Az éjszaka folyamán felébredtem, mert a hold besütött az ablakon és a szemembe világított. Amikor az órám megszólalt, azonnal keltem és készülődtem. A céghez beérve, elsőként a kötelező feladataimat teljesítettem, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként.Mivel éjjel nem volt hideg, ezért a végére kissé meg is izzadtam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. A gladiátort és az utána következő mozgásokat már az uszodában hajtottam végre. A hasazást követően az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem akadtam  bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű gyakorlat jól kezd menni. A futást ma is sikerült meghajtanom, mert a 2 x 20 kört 17 perc 13 másodperc alatt futottam le. Jól ment a futás és aránylag nagy tempót tudtam futni. Ezen a héten ez már a második erős futásom volt, ami jól ment és bírtam a nagy tempót. A futás után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 32,22 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem a munka végén, azonnal megcsináltam az alkarozást is, hogy teljes legyen az edzésem. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 79 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 13 edzéses átlag. Ez nagyon szép, de a hétből még hátra van egy nap. Remélem, hogy holnap is tudok majd edzeni. 

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1515521264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.