HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4560.*tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + ˘sétálás˘+ ¬alkarozás¬

2020.05.04. 17:25 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 20 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 15,49 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma már mentem dolgozni. Ennek köszönhetően éjjel kettőkor megébredtem és nehezen aludtam vissza. Amikor az órám megszólalt, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél kissé furcsán éreztem magam - 4 hét szünet után - nehezen találtam a helyemet. Amikor átöltöztem, elkezdtem edzeni még a munka kezdés előtt. Furcsa volt a tolódzkodást, a lábazást, a tricepszezéstés az erősítést elvégezni, sok kihagyás után. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A tricepszezést sikerült megcsinálnom az újonnan kialakított konditeremben, de nem tudom, hogy ez meddig fog élni bent a cégnél. Ezekután egy másik helyiségben következett a deltázás és a zsír égető végrehajtása. Utána kimentem a szabadba, ahol a saját testsúllyal végzett 6 x 100 darab erősítést teljesítettem. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,49 kilométert gyalogoltam le. Amikor hazaértem azonnal megcsináltam az alkarozás2 x 2 x 50 darabját. A mai napon 13 edzésem volt. Mivel ma hétfő van, ráálltam a mérlegre. A testsúlyom egy kicsit csökkent. A mérleg 83,2 kilogrammot mutatott. Ez 20 dekával kevesebb, mint a múlt heti méréskor. A 20 dekagrammos fogyás 0,07 csökkenést jelent a BMI- értékemben. A mai értéken 25,67 lett. Ramélem, hogy a jövő heti méréskor sikerülk bemennem a 25-ös érték alá a BMI-mel.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás erősítés sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3015659676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.