HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4583. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.05.27. 18:04 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab lábemelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 20 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 12,84 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Tegnap este egy kissé későbbe feküdtem le, hogy ne ébredjek fel 2 óra előtt, hogy kialudtam magam. Ez nagyjából sikerült is, mert fél 4 után ébredtem meg, hogy kialudtam magam. Ennek ellenére csak 3/4 5-kor keltem fel. Készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél először edzettem, majd nekiálltam dolgozni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést a pavilonban, szabadban csináltam meg, mint bemelegítés. A lehető leggyorsabban csináltam meg ezeket a mozgásokat, mert időben egy kissé megcsúsztam. Ma is sikerült bejutnom a lezárt ideiglenes konditerembe, ahol elvégeztem a tricepszezést. Itt éreztem azt, hogy ezt a mozgást régen végeztem. Nem fájt semmim se, de éreztem, hogy egy kicsit nehezebben melegedtek be a tricepszeim. A deltázást és a zsír égetőt már egy másik helyiségben teljesítettem. Majd ismét a szabadban folytattam az edzésemet. Az erősítés 6 x 100 darabját saját testsúllyal csináltam meg, majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 12,84 kilométert gyalogoltam le. Amikor a munkából hazaértem az volt az első feladatom, hogy az alkarozást megcsináljam. Ezzel együtt a mai napon is 13 edzésem volt, mint a hét eddig napjain mindig. A héten eddig összesen 39 edzésem volt, ami pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg. A hetem jól alakul, de még sok van belőle hátra. Majd kiderül, hogy mit hoz a jövő.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás erősítés sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1715719786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.