HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4613. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝+ {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘+ ¬alkarozás¬

2020.06.26. 18:12 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 120 másodperces pihenőkkel, futás: 2 x 20 kör lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 16,94 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt már ébredeztem és vártam, hogy megszólaljon az órám. Amikor végre megszólalt, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el, majd edzettem egy jót. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként.  Ezeket a mozgásokat meghajtottam és így 10 perc alatt végeztem is velük. A tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt a lezárt konditeremben végeztem el, mert én be tudok menni. Innen ismét a szabadban folytattam az edzésemet, a saját testsúlyos erősítéssel. Az uszodában a gladiátort, a hasazást és a futást teljesítettem. A hasazásnál és a futásnál ma már éreztem a hosszú kihagyást. A hasazás végére már fájtak az izmaim, míg a futásban gyengébb időt tudtam futni a 2 x 20 körben, ami 3 kilométert jelent. A munkaidőm alatt 16,94 kilométert gyalogoltam le. Amikor a munkából hazaértem, azonnal megcsináltam az alkarozás 200 darabját. A mai napon is 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 76 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 15 edzéses átlag. A hetem eddig nagyon jól alakul, már ami a napi edzésszám átlagot jelenti. Már csak a két hétvégi nap van hátra. Remélem, hogy aránylag sokat tudok majd edzeni ezen a két napon is.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8015969958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.