HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4619. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘+ ¬alkarozás¬

2020.07.02. 17:59 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 2 x 20 kör (3 kilométer) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 16,04 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Mivel éjjel nagyon meleg és fülledt idő volt, ezért nem sokat aludtam. Annak ellenére, hogy korán lefeküdtem, már majdnem éjfél volt, amikor egy kicsit el tudtam bóbiskolni. Az óra csörgése előtt felkeltem, mert nem tudtam aludni tovább.Így egy kicsivel korábban értem be a céghez. Ez jól jött az edzésemben. Elsőként a kötelező feladatokat végeztem el, majd edzettem egy jót ma is. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Amikor ezekkel a mozgásokkal végeztem már erősen izzadtam, mert a levegő továbbra is fülledt, párás volt. A tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt a teremben végeztem el, majd a szabadban folytattam tovább, az erősítéssel. Az erősítés saját testsúllyal teljesítettem. Az uszodában a gladiátor megcsinálása után a hasazás, póz kitartása következett. A futást ma is csak lefutottam, nem néztem az órát. Két részletben futottam le a 3 kilométert. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,04 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem a munkából, azonnal megcsináltam az alkarozást. A mai napon is 16 edzésem volt, mint tegnap. Ezzel együtt a héten eddig összesen 46 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 11 edzéses átlag. A hetem szépen alakul. De még sok van belőle hátra, mivel szombaton és vasarnap is dolgozom. 

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2415979246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.