HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4631. *tolódzkodás*+[lábaztás]+ßkitörésß+ \felülés\+đtörzsemelésđ+÷oldalazás÷ +=itthoni erősítés=+&tricepszezés&+^deltázás^+ ˝zsír égető˝+{erősítés}+|gladiátor|+ ĐhasazásĐ+°ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+ ˘sétálás˘+¬alkarozás¬

2020.07.14. 18:44 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 1 x 600 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 16,47 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnalban keltem és már jóval az óra csörgése előtt. 3:05-kor ébredtem meg, hogy kialudtam magam. Mivel bent a cégnél volt feladatom, ezért ahogy megébredtem, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. A cégnél elsőként a kötelező feladatokat végeztem el, illetve azt a bizonyos feladatot, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Igyekeztem a lehető leggyorsabban megcsinálni, mert ma éjjel is hideg, hűvös idő volt, és nem akartam megfázni. Ezután a konditeremben folytattam az edzésemet. A tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt itt végeztem el. Majd ismét a szabadba mentem, ahol az erősítést teljesítettem. Ezt is lendületesen hajtottam végre, nehogy megfázzak egy kissé megizzadva. Az uszodában a gladiátort, a hasazást, az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt csináltam meg. A gladiátort és a hasazást lendületesen csináltam meg. Az ugrálókötelezésben néhányszor (3-4-szer) akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz is jól ment. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,47 kilométert gyalogoltam le. Amikor a munka után hazaértem, azonnal elvégeztem az alkarozást. A mai napon is 17 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 34 edzésem volt. Ez pontosan napi 17 edzéses átlagnak felel meg. A hetem szépen alakul. Remélem, hogy ezt az edzésszámot tudom folytatani a hét hátra lévő részében is.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5816005786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.