Kerékpározás:
"Számomra a biztonság a legfontosabb" - mondta Cancellara. "Amennyiben az úton előttünk bármi rendkívüli történik, a csapatvezetők tudják értesíteni a versenyzőiket, mire kell figyelniük, mire számíthatnak. 2010-et írunk, nem 1960-at." A nemzetközi szövetség (UCI) a sportág szellemiségével ellenkezőnek tartja a rádiózást, érvelése szerint a viadalokat nem dönthetik el az autókban ülők. "A kerekeseknek kell meghozniuk a döntéseket a saját megérzésük alapján" - nyilatkozta az UCI szóvivője, aki elmondta azt is, a szövetség nem látja veszélyben a versenyzők biztonságát a változtatással. Az UCI az U23-as korosztály sorozataiban, illetve a felnőttek második kategóriás versenyein már az év elejétől betiltotta a rádiózást, míg a legjobbaknál a jövő évtől lép majd életbe minden viadalon az új szabály.
Egyfelől jó a szabály, hiszen a versenyző gondolkodjon, hogy mit miért csinál és ne a kocsiban ülő vezetők mondják tollba, hogy mit hajtson végre a versenyző. De sok esetben nagyon jól jön a rádiós segítség - közvetlen információval, hogy az ellenfél hol teker a mezőnyben, történt-e baleset, a szökevények mennyivel mennek a mezőny előtt stb.