Kerékpározás: Győr - Gönyű - Komárom - Szőny - Almásfüzitő - Dunaalmás - Neszmély - Süttő - Piszke - Lábatlan - Nyergesújfalu - Tát - Tokod - Tokodaltáró - Dorog - Leányvár - Pilisjászfalu - Piliscsaba - Pilisvörösvár - Pilisborosjenő - Üröm - Budakalász - Szentistvántelep útvonal letekerése 4 óra 55 perc 43 másodperc alatt, ami 125,4 kilométeres táv teljesítését jelenti és ez 25,4 kilométer/ órás átlagnak felel meg, hasazás: 3 x 1 percig kitartása a hasizom erősítő póznak, közte 15 másodperces pihenőkkel.
Megjegyzés, vélemény, élmény: Reggel 4-kor keltem, hogy minél előbb el tudjak indulni, hiszen hétfőnként Győrből sok kocsi indul a főváros felé és így nagy a forgalom. Ezt szerettem volna elkerülni. Nagyin hideg volt, mert 7 fokos volt csak a levegő. Beöltöztem, már amennyire tudtam. A széldzsekim volt rajtam, sokat segített és persze az új kar lámpáim. Az első órában 24,4-es volt az átlagom. Aztán ahogy felkelt a nap úgy egyre gyorsabb lettem. A világítást levettem Komárom előtt. Jók voltak a lábaim. Neszmély után, Süttő előtt levetettem a széldzsekit is. Eleinte fáztam, aztán a napon egyre jobban éreztem magam. A második órában már 25,4-es volt az átlagom. Jó voltam, bár sokat kellett megállnom. Volt két vasúti átkelő is ahol meg kellett állnom. Illetve ezek a vetkőzések is állásban történtek. Hiába én nem vagyok annyira profi, hogy menet közben vetkőzzek. Tátnál jártam a 3. órában, amikor is az átlagom 25,9-re ugrott fel. Szél nem volt, sőt egy kis hát szél fújt. De még hátra volt a nap fénypontja a piliscsabai, illetve az ürömi dobbantók megmászása. A piliscsabai emelkedővel egy kicsit megszenvedtem, mert a lábaimat át kellett állítanom a pörgetésről a hegymenetre. Aránylag jó sebességgel mentem fel. Az emelkedő miatt az átlag sebességem egy kicsit visszaesett, mert csak 25,6 volt az átlag sebességem. Aztán a Kopár-csárdától elindultam lefelé, ami a csövön kifért tempóban. Pilisvörösváron a nagy forgalom miatt alig tudtam tekerni, mert mindig meg kellett állni. Amikor kiértem Vörösvárról, megint a lovak közé csaptam és itt sikerült elérnem a legnagyobb sebességemet, a majdnem 60 kilométert. Ehhez kellett a nagy forgalom és a hát szél is. Mert ezen az út szakaszon már érezhető volt a szél. Ürömnél befordultam hazafelé, de még előttem volt a nehezebbik emelkedő megmászása. A templomig aránylag jó sebességgel mentem. Viszont a kacskaringós emelkedőkkel meggyűlt a bajom, mert a sebességem visszaesett 10 kilométer/órára. Már fájtak is a lábaim. Aztán Kalászra ismét lepengettem, ahogy csak bírtam, hogy a lehető legjobb legyen az átlagom. 5 órán belül hazaértem és a végére (ürömi emelkedők ellenére is) 25,4-es átlag jött ki a 125,4 kilométeres távra. Ehhez kellett a hátszél is ugyan. De közel 37 perccel jobbat jöttem hazafelé, mint csütörtökön, amikor mentem. Ahogy hazaértem és lefürödtem, elrakodtam, stb.-stb., mindjárt lenyomtam a hasazás 3 x 1 perces adagját. Ma ez a két edzésem volt összesen.