HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4283. ^deltázás^ + {erősítés} + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.08.01. 18:04 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, erősítés: 6 xx 100 darab saját testsúllyal erősítés, itthoni erősítés: 2 x 100 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 15,30 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény. élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Kialudtam magam és az óra csörgése előtt már ébredeztem. Amikor megszólalt az óra azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elvégeztem a szokásos feladataimat és csak utána kezdtem hozzá az edzésemhez. A deltázást egy nappal előbb itthon csináltam meg. Mivel elkezdett csöpögni az eső, ezért a saját testsúlyos erősítést, amit a szabadban végzek el, tettem az első helyre. Nem tudhattam, hogy ez a pár csepp eső lesz-e, vagy esetleg elkezd esni rendesen. Szerencsémre csak pár csepp volt és így háborítatlanul el tudtam végezni a 6 x 100 darab erősítést. Az itthoni erősítés 300 darab karhajlítása után az oldalazás 100 darabja következett. Majd a zsír égetőből egy sorozatot végeztem el egy szőnyegen. Az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. a hasazás után az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást összevonva teljesítettem. Sorozatonként cserélgetve az egyes mozgást csináltam meg. Az ugrálókötelezésben ma sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A héten már 1600 ugrálást csináltam és még nem akadtam el. A 4 ütemű gyakorlat jól ment. A futás is nagyon jó volt, mert kedvemre növelhettem a sebességemet. Mind a 4 x 10 kört 5 percen belül tudtam futni és bármikor bele tudtam erősíteni. Az edzések után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 15,30 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 49 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 12 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5514990522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.