HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4305. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű feekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.08.25. 18:50 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1,1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 200 és 1 x 100 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer ( 4 x 10 kör() lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 16,06 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ezt a posztot is késve írom, de remélem, hogy ma (vasárnap) utolérem magam. Pénteken is 3:30-kor keltem. Azonnal kiugrottam az ágyból és mentem dolgozni. A cégnél először a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A deltázás után az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását és az oldalazás 100 darabját csináltam meg. A zsír égetőből egy sorozatot végeztem el. Az erősítésben 6 féle mozgásból 100-100 darabot teljesítettem. A gladiátorból is egy sorozatot csináltam meg, mint a zsír égetőből. A hasazás ma is jól ment. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként váltogatva végeztem el. A héten az ugrálókötelezésben mindössze egyszer akadtam bele a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz jól és lendületesen ment, hasonlóan a 3 kilométer lefutásához. A 4 x 10 körben mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 16,06 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 43 edzésem volt. Ez azt jelenti, hogy 3-mal több, mint a napi 8 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1015024090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.