HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4317. ^deltázás^ + =itthoni erősítés= + ÷oldalazás÷ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2019.09.04. 17:47 Gabbá

Deltázás: 2 x 100 darab deltázás 1-1 kilogrammos súllyal, itthoni erősítés: 1 x 250 és 1 x 50 darab karhajlítás, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 2 x 200 ugrálás a kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, 4 ütemű fekvőtámasz: 2 x 20 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer lefutása a medence körül (4 x 10 kör), sétálás: a munkaidőm alatt 17,70 kilométert gyalogoltam.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma volt a héten az első nap, hogy korán mentem dolgozni. Ezért 3:30-kor keltem. Az óra csörgése előtt valamivel már ébredeztem és az óra jelzésekor azonnal keltem és mentem dolgozni. Bent a cégnél megcsináltam a kötelező feladatokat, majd elkezdtem edzeni. A deltázás után az itthoni erősítést végeztem el. A 250 darabos sorozat kezd jól menni és már nem durrannak be a karjaim annyira. Az oldalazást követően a zsír égetőből egy sorozatot csináltam meg. Az erősítés kint a szabadban teljesítettem, ezért mivel hajnalban nagy köd volt, egy pulóvert vettem magamra és így csináltam meg a 6 x 100 darabos saját testsúlyos erősítést. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. A hasazás ma is jól ment, annak ellenére, hogy régen csináltam ezt a mozgást. Az ugrálókötelezést, a 4 ütemű fekvőtámaszt és a futást sorozatonként teljesítettem. az ugrálókötelezésben egyetlen egyszer sem akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz jól ment, hasonlóan jó volt a futás is. A 4 x 10 kör alatt tudtam erőteljesen futni és így a 10 kört 5 percen belül teljesítettem a medence körül. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17.70 kilométert futottam le. A mai napon 11 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 19 edzésem volt. Ez 1-el több, mint a napi 6 edzéses átlag.

Szólj hozzá!

Címkék: futás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6515039980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.