HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4407. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.12.03. 17:43 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer (4 x 10 kör) lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 20,78 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem és amikor megszólalt az órám, azonnal keltem. Készülődtem és mentem dolgozni. Bent  a cégnél először a kötelező feladataimat végeztem el. Mivel éjjel hideg volt, ezért az edzéshez beöltöztem. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. A vasakhoz, majdnem hozzáfagyott a kezem, de azért megcsináltam őket. A deltázást már melegben az épületben végeztem el. A zsír égetőből egy sorozatot teljesítettem. Az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd a hasazás 5 x 1 perces póz kitartása következett. Az ugrálókötelezésben (1 x 500 darab) ma hozzávetőlegesen 3-4-szer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A futásban a 4 x 10 kör alatt, 10 körönként irányt váltottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. Sikerült 19 perc alatt lefutnom a 3 kilométert. Mivel ennyi mozgás után is maradt időm, ezért a futás után megcsináltam az 50 darab 4 ütemű fekvőtámaszt. majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 20,78 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 13 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem volt. Ez pontosan napi 12 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr3115336876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.