HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4415. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + /futás/ + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘

2019.12.11. 17:21 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 14,67 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma már sajnos dolgoztam és ezért tegnap korán le is feküdtem. 8 órakor már az ágyban voltam. Viszont éjfél tájban felébredtem, hogy kialudtam magam. De azért sikerült visszaaludnom és 3:30-kor keltem. Azonnal készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elsősorban a kötelező feladatokat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban, a szabad levegőn csináltam meg. Az éjszaka nem volt olyan hideg és ezért ugyan felöltöztem, de nem nagyon. A végére már melegem is lett. A deltázást és a zsír égetőt már melegben, egy épületben teljesítettem. Majd ismét a szabad levegő következett, ahol is elvégeztem a 6 x 100 darab erősítést saját testsúllyal. Mivel ma hajnalban nem volt olyan hideg, ezért tudtam ismét elvégezni az erősítést. A gladiátort az uszodában csináltam meg, ahogy a további mozgásokat is. A hasazás után az ugrálókötelezés következett. A mai napon fordult velem elő először, hogy mindössze egy leállásom volt csak az 500 ugrálás közben. A futás ma nagyon jól ment, mert 17 perc 50 másodperc körül futottam le a 3 kilométert 2 x 20 körös bontásban. A 20 körönkénti irányváltás nagyon bejött, nem kellett annyiszor lelassítanom, majd újra indulnom. A 4 ütemű fekvőtámasznál egy kicsit fáradt voltam már, de megcsináltam. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 14,67 kilométert gyalogoltam le. A mai napon 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 24 edzésem volt, ami pontosan napi 8 edzéses átlagnak felel meg. Egészen jónak mondható a napi edzésszám átlagom.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr6315348420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.