HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

január 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4448. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘

2020.01.13. 17:42 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer  (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a mai napon 18,70 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 3:30-kor keltem, mert ma délelőttös voltam. Amikor megszólalt az óra, azonnal keltem és készülődtem. A céghez beérve, először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban, a szabadban csináltam meg, bemelegítésként. Éjjel nem volt nagyon hideg, de olyan párás, ködös idő volt.  A következő mozgásom a deltázás volt és a zsír égető. Ezt a két mozgást épületben végeztem el, majd az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot teljesítettem. A hasazás után az ugrálókötelezés következett. Ezeket a mozgásokat régen csináltam és ezt éreztem is. Az ugrálókötelezésben sokszor álltam le, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz se ment olyan jól, mint tavaly. Ezekkel a mozgásokkal kissé elbíbelődtem és ezért a futásban tempót kellett futnom. Ez sikerült is, mert 18 percen belül futottam le a 3 kilométert a medence körül. Mindkét irányba futottam, hogy a lábaim egyformán terhelődjenek. A munkaidőm alatt 18,70 kilométert gyalogoltam le. Ma, mivel hétfő van, ráálltam a mérlegre. Sikerült a múlt heti 84,2 kilóból leadnom 2,9 kilogrammot, vagyis a súlyom ma 81,3 kiló. Ennek nagyon örülök és megpróbálom tovább faragni a súlyomat, hogy állandósuljon a 75 kiló körüli súlyom. Ehhez még tovább kell fogynom és oda kell figyelnem az étkezésemre. A BMI-m is csökkent, mert 25,98-ról 25,09-re csökkent ez az értékem is. Így 0,89-t csökkent. Remélem, hogy egy hét múlva is ilyen jó eredményről tudok beszámolni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9115407556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.