HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4473. *tolódzkodás* + [láb emelés] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés = + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ¬alkarozás¬ + ˘sétálás˘

2020.02.07. 17:30 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés, sétálás: a munkaidőm alatt 16,91 kilométert gyalogoltam le.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma is hajnali 3:30-kor keltem fel. A hétvégére jelentkező fáradtság miatt, csak az óra csörgésére ébredtem fel. Azt nem mondhatom, hogy kiugrottam az ágyból, hanem helyesebb lenne, hogy kikászálódtam, készülődtem, és mentem dolgozni. A bringázás közben azért felébredtem teljesen. Bent a cégnél az első feladatom az volt, hogy a szükséges dolgokat elvégezzem. Aztán elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, az oldalazást és az itthoni erősítés kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Volt egy kis szél, de nem volt hideg, ezért minden nehézség nélkül megcsináltam ezeket a mozgásokat. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Az erősítést ismét a szabadban teljesítettem. A lehető leggyorsabban hajtottam végre a 6 x 100 darab saját testsúlyos erősítést. A gladiátort már az uszodában csináltam meg. A hasazás után következett az ugrálókötelezés. A mai napon az 500 darab ugrálásban mindössze 2-szer álltam le. A 4 ütemű fekvőtámasz után a futást teljesítettem. A 3 kilométert egy hangú tempóban, óra nélkül végeztem el. Csak lefutottam a távot, nem futottam iramot. Aztán elkezdtem dolgozni. Ahogy haza értem azonnal megcsináltam az alkarozást. A munkaidőm alatt 16,91 kilométert gyalogoltam le. A mai napon is 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 73 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 14 edzéses átlag. Ez egészen szép, de még hátra van a hétvége és nem tudom, hogy hogyan és mennyit tudok majd edzeni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2115463950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.