HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4480. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.02.14. 17:14 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 13,39 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 30 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma  is hajnali 3:30kor keltem, mint tegnap. Mivel tegnap este korán lefeküdtem, ezért már az óra csörgése előtt megébredtem, hogy kialudtam magam. Volt még hozzávetőlegesen 25-30 percem, az óra csörgéséig, amit végig szundikáltam. Majd amikor megszólalt az óra, azonnal keltem, készülődtem, majd mentem dolgozni. Bent a cégnél az edzésem megkezdése előtt elvégeztem a kötelező feladataimat.Az edzésemet, a tolódzkodás, a lábazás, a kitörés, az oldalazás és az itthoni erősítés megcsinálásával kezdtem, kint a pavilonban, a szabad ég alatt. Ma éjjel nem volt hideg és csak az éjjel esett eső. Amikor edzettem nem volt semmiféle eső sem. A bemelegítés végére kissé megizzadtam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben teljesítettem. Majd ismét a szabadban folytattam az edzésemet, az erősítéssel. Az éjjel esett eső miatt, a fenekem alá egy törülközőt tettem, nehogy felfázzak. A saját testsúlyos erősítés után a gladiátort már az uszodában végeztem el. A gladiátor után a többi mozgást is az uszodában csináltam meg. A hasazás póz kitartása után az ugrálókötelezésben ma körülbelül 5-szor akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz után lefutottam az immár szokásos 3 kilométeremet a medence körül. Az első 20 körben nagyon nem ment a futás, nem tudtam felpörögni, csak lefutottam a távot. A második 20-asban már kilazultam a lábaim és tudtam tempót futni. Így sikerült 18 perc 20 másodperc alatt lefutnom a távot. Majd elkezdtem dolgozni. Munkaidőm alatt 13,39 kilométert gyalogoltam le. Ahogy hazaértem, azonnal megcsináltam az alkarozás 120 darabját. A mai napon is 15 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 58 edzésem volt. Ez 3-al több, mint a napi 11 edzéses átlag. A hetem szépen alakul, de még hátra van 2 nap. Bár dolgozom, de azért kíváncsi vagyok, hogy mennyit tudok majd edzeni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8515474716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.