HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

július 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4506. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.03.11. 17:34 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 10 darab felülés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálókötelezés, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 17,73 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 40 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Az óra ébresztett, de amikor megszólalt, azonnal kiugrottam az ágyból és készülődtem. Aztán persze mentem dolgozni. Bent a cégnél, először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésképpen. Éjjel meleg volt és így amikor ezeket a mozgásokat megcsináltam már kissé meg is izzadtam. A deltázást és a zsír égetőt már épületben végeztem el. Az erősítést már ismét a szabad levegőn teljesítettem. Ekkor kezdett el szemerkélni az eső. De azért megcsináltam a 6 x 100 darab saját testsúlyos erősítést. Az edzésem további részét az uszodában folytattam. A gladiátor után a hasazás következett. Majd az ugrálókötelezés, amiben egyszer megakadtam, mert 420. ugrásnál belegabalyodtam a kötélbe. A 4 ütemű fekvőtámasz után lefutottam a szokásos 3 kilométeremet. Aránylag figyeltem az időmet, de ma is megakadályoztak, hogy egy lendületben fussam le a távot. Ezt is bekalkulálva 18 percen belül futottam le a 3 kilométeres távot. Majd elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,73 kilométert gyalogoltam le. Ahogy hazaértem, azonnal megcsináltam az alkarozást, hogy teljes legyen a napi edzésem. A mai napon is 16 edzésem volt, mint tegnap. Ezzel együtt a héten eddig összesen 40 edzésem volt, ami 1-el több, mint a napi 13 edzéses átlag. A hetem eddig nagyon jól alakul, de még sok van beelőle hátra. Azért nagyon bízom benne, hogy tudok rendesen edzeni a hét hátra lévő részében is.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás deltázás alkarozás

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr8015515538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.